zespół


POZNAJ NAS

 

 

Joanna Baranowska

założyciel Coachinghouse

ICF MCC Coach, Mentor Coachingu, Superwizor, Trener CoachWise,  Coach grupowy.

Doświadczenie zawodowe – sektor farmaceutyczny (TEVA).  Praktykę coachingową rozpoczęłam  w 2006, pracowałam dla: PriceWaterhouseCoopers, Delloite,  Johnson&Johnson,  Sandoz , Bayer Polska,  Polkomtel, Orange,  BRE, BGŻ, ING, mbank, BZWBK,  Xerox Polska, RWE Stoen, Tesco, Deutsche Bank,  JTI Polska, WBK, PZU, Medicover, Strabag, EDF Polska, Orlen. Pracuję w języku polskim i angielskim. 

Dłużej o moim doświadczeniu  coachingowym 

Coach – akredytowany w  International Coach Federation – na poziomie Proffessional Certified Coach od 2012 r. Od 2007  roku jestem  związana z profesjonalną akademią coachingu CoachWise S.A. Członek Rady Nadzorczej CoachWise S.A od 2010 roku.  Łącznie przeszłam około 200 dni szkoleń coachingowychi. Spędziłam około 2000 godzin pracy z klientem indywidualnym, głównie w biznesie. Jestem w trakcie przygotowania do certyfikacji na poziomie Master Certified Coach. Z wykształcenia filolog angielski (Uniwersytet Śląski, 1996) i PR-owiec (Akademia Ekonomiczna 2000). Zdobyłam certyfikaty kilku amerykańskich Instytucji Coachingowych – Future Achievement  International,  USA (Budapeszt 2004) – w dziedzinie Personal Leadership, Personal Life Coach; Coach Training Institute (CTI),  USA (Warszawa 2006), Coching Prowokatywny (F.Farelli – 2007), CoachWise, USA, Warszawa 2008, Coaching Relacji  ORSC  Fundamentals, USA (Warszawa, 2009), Conflict Coaching by Synergy (Kanada 2012), CoachWise Proficiency 2012 i 2015 r. Metodyka KepnerandFurier – 2016 r.  Mam przyjemność dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na Podyplomowych Studiach Coachingu i Mentoringu, na Uniwersytecie  Łódzkim oraz  Polskim Uniwersytecie na Uchodźctwie w Londynie


renataRenata Wasylów

Doświadczony menedżer, zarządzający takimi markami jak Michelin, Nurofen, Vanish, Air Wick, Strepsils. Certyfikowany Trener Biznesu & Coach ACC ICF. Specjalista w zakresie rozwoju osobistego i przywódczego.

 

 

 

  • Przez 15 lat była menedżerem w Masterfoods, Michelin i Reckitt Benckiser.
  •  Wspierała w procesach marketingowych i zarządzania markami firmy motoryzacyjne, farmaceutyczne i FMCG . Pełni także rolę doradcy strategicznego, między innymi, w sektorze publicznym.
  • Zarządza zaawansowanymi projektami z zakresu pozycjonowania produktów przedsiębiorstw, tworzenia koncepcji i realizacji wizerunkowych kampanii reklamowych.

COACHING

  • Przeprowadziła ponad 500 godzin aktywnego coachingu podczas sesji indywidualnych i grupowych. Specjalizuje się w tematyce przywództwa, komunikacji i zarządzania.
  • Prowadzi coaching grupowy zgodnie ze standardami ICF.
  • Unikalność jej procesu coachingowego polega na połączeniu pragmatycznego podejścia skupionego na rezultatach i zmianie postaw przy zachowaniu równowagi między życiem prywatnym a zawodowym.

PROWADZENIE SZKOLEŃ

  • Pierwsze szkolenie przeprowadziła 20 lat temu, z negocjacji.
  • Ma na swoim koncie ponad 1500 godzin szkoleniowych dla biznesu i sektora publicznego.
  • Stosuje coaching grupowy, czyli metodę zmiany zachowań, postaw a także osiągania wyznaczonych indywidualnych celów, w oparciu o indywidualną pracę każdego uczestnika grupy w procesie coachingu.

PUBLIKACJE

  • Autorka książki „Poradnik urzędnika” –książki na temat tworzenia i kształtowania szeroko pojętego wizerunku urzędnika i urzędów w Polsce.
  • Autorka podręcznika akademickiego „Marketing nowoczesny”
  • Autorka cyklu artykułów dotyczących budowania marki osobistej „Być jak Zorro”.
  • Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

romualdRomuald Kępa

Jest jednym z nielicznych na polskim rynku coachów łączących dwadzieścia lat doświadczenia w pracy dla dużych korporacji, w tym ponad 10 na stanowiskach poziomu Executive, z bogatą praktykę coachingową dla wyższej kadry kierowniczej

Jako Executive Coach pracował z członkami zarządu banków, firm z sektora energetycznego, firm doradczych i IT. Wspierał dyrektorów sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesu, controllingu i zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych, IT, bankach oraz towarzystwach ubezpieczeniowych. Pomagał managerom o dużym potencjale rozwoju z firm farmaceutycznych, FMCG, doradczych i telekomunikacyjnych. Pracował dla: Deloitte, Raiffeisen Bank, BRE, Polkomtel, Generali, Bayer, Orlen, Unilever, Tauron, RWE, JTI, BAT, Tchibo i innych

 

Doświadczenie zawodowe

Od 2008 roku działa jako Executive Coach.

W latach 2000-2007 pracował w Pramerica TUnŻ – polskiej spółce amerykańskiej korporacji finansowej Prudential Financial – najpierw jako Dyrektor Operacyjny, potem jako Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu.

Wcześniej, od 1990 roku, związany był z IBM Polska. Zaczynał jako szef dużych projektów by później kierować kluczowymi działami firmy, w tym działem sprzedaży i marketingu produktów oraz złożoną organizacją oferującą usługi doradcze, wdrożeniowe i serwisowe.

Lata 1984-1990 spędził w Kuwejcie jako doradca IT w organizacjach rządowych.

Jego bogate doświadczenia zawodowe i historia pracy z ludźmi z wielu środowisk i kultur – od Japończyków, Arabów przez Europejczyków po Amerykanów – pozwala mu na szerokie i niekonwencjonalne postrzeganie problemów, na jakie napotykają się współcześni managerowie.

Coaching

Do pracy coacha przygotowały go najlepsze akademie: The Coaches Training Institute oraz Akredytowane Centrum Edukacyjne CoachWise. Ma za sobą ponad 300 godzin szkoleń coachingowych.

W 2008 roku uzyskał certyfikat ACC International Coach Federation (ICF) – wśród pierwszych 20 coachów w Polsce.

W 2011 został CoachWise Certified Coach.

W 2012 roku zdobył certyfikat ICF PCC (Professional Certified Coach) – wśród pierwszych 15 coachów w Polsce. W 2015 roku odnowił ważność certyfikatu.

Przeprowadził ponad 1700 godzin indywidualnych sesji coachingowych z ponad 180 klientami.

Typowe obszary jego pracy to przywództwo, motywacja i inspiracja zespołów, style zarządzania, formułowanie wizji i misji organizacji, stawianie celów, działanie w zgodzie z własnym systemem wartości.

Angażuje się w pracę pro bono dla młodych przedsiębiorców.

Wykształcenie i szkolenia

Romuald Kępa jest absolwentem elitarnego wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej, który ukończył z wyróżnieniem. Odbył też czteroletnie studia managerskie IBM, równoważne z programem MBA oraz unikatowy trening “Leadership at the Peak” w renomowanym Center for Creative Leadership.

Doskonale włada językiem angielskim. Prowadzi coaching również w tym języku.


zdjMarzena Anna Suchocka

Coach ACC ICF oraz ICC, Trener Biznesu, Mediator w Organizacji, Mentor.

Miarą wszelkich moich działań jest drugi człowiek.

Fascynuje mnie i niezmiennie zadziwia złożoność natury ludzkiej.

Doświadczenie zawodowe – sektor finansowy i ubezpieczeniowy
(P.P.T.F.P. Pioneer, Commercial Union, ING Group, Nationale-Nederlanden, Sygma Bank). Jako freelancer, praktykę trenerską rozpoczęłam w 2009 roku a praktykę coachingową w 2010 roku.

Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, członkiem International Coaching Community, mentorem w programie Youth Business Poland, TEDx Marszałkowska, partnerem w L&P Group, trenerem współpracującym między innymi z T.U.Ż Cardif Polska. Mam wykształcenie dziennikarskie (Wyższa Szkoła Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia w Warszawie), marketingowe (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie). Ponad to, ukończyłam studia podyplomowe w zakresie Psychologii Zachowań Rynkowych, Negocjacji i Mediacji (Uniwersytet Warszawski – Wydział Psychologii, Wydział Prawa), Coaching Profesjonalny (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie).

Moje kwalifikacje coacha i trenera potwierdzają otrzymane certyfikaty:
CoachWise Coaching Mentoring Essentials Program – Mentor

Mistrzowska Szkoła Trenerów Biznesu MODERATOR – Business Trainer Certificate
The International Coach Federation (ICF) – Associate Certified Coach (ACC)
Academy of Executive Coaching (AOEC Londyn) – The Certificate of Executive Coaching
Coaching Center – CoachWise Essentials – Coach
The International Coaching Community – International Coaching Certification (ICC)
Studium Trenerów Biznesu – NLP Practitioner Certificate
Francuski Instytut Zarządzania – MBA cykl szkoleń „Zarządzanie dla Managerów”.

Specjalizuje się w coachingu biznesowym, life coachingu oraz coachingu relacji. Propaguję coaching holistyczny, w którym sposób zarządzania własnymi emocjami
i relacje z innymi ludźmi, wpływają na jakość życia i poszerzają świadomość możliwości i zasobów. W praktyce trenerskiej skupiam się na wspieraniu klientów w budowaniu unikatowego, spójnego wizerunku, samoświadomości i osobistego rozwoju, z radością uczestniczę w procesach transformacji zawodowych i życiowych prowadzących do trwałej zmiany.


Aldona Królikowska

Coach i Mentor

 

Coach i mentor biznesu. Posiada prawie 20–letnie doświadczenie pracy w strukturach korporacyjnych międzynarodowych koncernów. Przebieg jej kariery zawodowej obejmuje zarządzanie ludżmi i projektami, głównie w obszarach sprzedaży i marketingu, realizowanymi na stanowiskach menedżerskich średniego i wyższego szczebla, aż do poziomu Prezesa i Dyrektora Generalnego.
Pracuje z kadrą menedżerską oraz członkami zarządów, prowadząc indywidualne procesy mentoringowe i coachingowe. Przygotowuje kandydatów do objęcia nowych stanowisk w strukturach organizacji, wspierając ich rozwój zawodowy i osobisty. Doradza zarządom firm w realizacji projektów restrukturyzacyjnych, podnoszeniu efektywności sprzedaży, przygotowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowych.
Wspiera rozwój młodych przedsiębiorców jako mentor w fundacji Youth Business Poland. Współpracuje jako coach biznesu z PARP w projekcie Smolna Academy. Działa na rzecz popularyzacji i rozwoju metod facylitacji na polskim rynku w ramach Akademii Facylitacji (członek stowarzyszony Institute of Cultural Affairs ICA).

Elżbieta Opiła 

konsultant ds. rozwoju organizacji, mentor biznesu

 

 

 

Zarządzający rozwojem biznesu i organizacji w procesach dynamicznych zmian. W ciągu ponad 20 lat pełniła funkcje dyrektora zarządzającego, wiceprezesa, dyrektora marketingu i sprzedaży. Pracowała dla korporacji i firm różnej wielkości na wszystkich etapach zmian i restrukturyzacji.  Specjalizuje się w branży usług. Odpowiadała za wyniki firmy, przychody, udziały w rynku i projektowanie zmian kierunków biznesu i strategii zarządczej w organizacji. Realizowała projekty naprawcze i rozwoju biznesu w formule interim management dla firm sektora B2B.  Zaprojektowała i zrealizowała z sukcesem  partnerskie modele biznesowe dla projektów łączących biznes, sektor publiczny, naukę i kulturę dla administracji publicznej i globalnej marki technologicznej.  Wprowadziła na rynek HR innowacyjny produkt diagnozy i pomiaru kompetencji metodą gry  on-line (assessment on-line).  Zarządzała w kulturze projektowej, matrycowej i tradycyjnej.

Od ponad 5 lat prowadzi działalność konsultingową i mentoring biznesowy dla zarządów i kadry menedżerskiej wszystkich szczebli.  Pomaga zarządzającym w weryfikacji kierunków i celów biznesowych,  podejmowaniu jasnych i skutecznych decyzji, wypracowaniu modeli zarządzania organizacją,  projektowaniu i wdrażaniu zmian w zakresie: modeli biznesowych, produktów ( w tym innowacji),  marketingu, strategii rynkowej, customer service  i procesów organizacyjnych.

Pracowała m.in. dla marek i firm: AGORA S.A., PRESS , Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Europejski Fundusz Leasingowy, TU EUROPA,  MM Produkt, Interdoor, Pracownia Gier Szkoleniowych, Competence Game, PZU ŻYCIE, KSAP, Microsoft, NC+, LOT.

W procesie mentoringu pomaga menedżerom równolegle rozwijać i łączyć kompetencje biznesowe, zarządcze i społeczne. Dostarcza  praktycznej wiedzy i narzędzi, jednocześnie pracując z menedżerem nad dopasowaniem rozwiązań,   procesów biznesowych i metod zarządzania do konkretnej sytuacji i zespołu. Menedżerowie mogą praktycznie rozwijać umiejętności definiowania problemów i wyzwań, diagnozować bariery wzrostu, podejmować, wdrażać i szybko weryfikować decyzje, opracować nowe  praktyczne strategie działań i operacyjne procesy,  zaprojektować zmiany w zespole i uczyć się nowych nawyków zarządzania, komunikacji zarządczej i budowania zespołów.  Dzięki mentoringowi liderzy podnoszą jakość osobistych kompetencji biznesowych wykraczających poza ich wąskie specjalizacje zawodowe, rozszerzają dotychczasowy styl zarządzania ludźmi  oraz umiejętności angażowania ludzi w procesy zmian. W ten sposób praktycznie łączą eksperckość zawodową z kompetencją przewodzenia ludziom.

Absolwentka Szkoły Coachingu Mentoringu i Doradztwa TROP w Warszawie, Szkoły Coachingu metodą CoachWise™ na poziomie Equiped –  metodyki akredytowanej przez ICF. Zrealizowała ponad 850 godzin mentoringu biznesowego  i zarządczego oraz ponad 220 godzin coachingu biznesowego dla wyższej i średniej kadry zarządzającej różnych branż. Pracuje także on-line.  Współtwórca i asesor w projektach development center dla wyższej kadry menedżerskiej. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu i podyplomowe studia  Psychologia Biznesu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.


Witold Kulczycki

Mentor, Change Management Consultant, Praktyk biznesu ICF ACC

Ma ponad dwadzieścia lat praktyki na stanowiskach kierowniczych w biznesie, w tym kilkanaście lat w zarządach międzynarodowych korporacji (CFO, COO, CEO).

Poza nadzorowaniem podległych mu firm i obszarów bezpośredniej odpowiedzialności kierował wieloma projektami: zakładanie i organizacja firm i oddziałów zagranicznych, uruchamianie nowych linii biznesowych, tworzenie strategii (w tym dla obszaru digital), wdrażanie systemów informatycznych (ze szczególnym naciskiem na efektywność i integrację działań biznesowych z obszarem finansów i księgowości), łączenie działalności firm, reorganizacja firm i optymalizacja procesów biznesowych, tworzenie i wprowadzanie na rynek nowych produktów.

W swojej pracy zawsze na pierwszym miejscu stawia pracowników, wychodząc z założenia, że satysfakcja zatrudnionych zawsze przełoży się na satysfakcję klienta. Takie podejście pozwoliło kierowanej przez niego firmie uzyskać pierwsze miejsce w polskim rankingu Great Place To Work w 2018 roku przy jednoczesnym utrzymaniu najwyższych ocen w rankingach zadowolenia klientów i osiąganiu przez wiele kolejnych lat dwucyfrowych wskaźników wzrostu obrotów i zysków.

Mentoring wykorzystuje od lat jako narzędzie do rozwijania managerów, budowania zaufania i zaangażowania. Uczy kadrę kierowniczą wrażliwości na potrzeby ich pracowników, rozwiązywania konfliktów i wszelkich miękkich kompetencji managerskich. Pokazuje co znaczy i jak być leaderem dla swoich zespołów.

Obecnie wspiera młodych ludzi, managerów i top executives w rozwoju ich karier zawodowych, osiąganiu ich celów i łączeniu pracy z życiem prywatnym.

Firmy dla których pracował to Grupa Daimler Financial Services (Mercedes-Benz Leasing, Mercedes-Benz Bank, Mercedes-Benz Ubezpieczenia, Daimler Fleet Management), BISE SA, UNA SA. Obecnie współpracuje z firmą Crestcom LLC.

Studiował na Politechnice Warszawskiej, SGH i Uniwersytecie Warszawskim (MBA University of Illinois).

Ukończył kurs Coaching Advanced wg CoachWise™.

Magdalena Kulicka-Zakrzewska, 

MCC, CPCC, ORSC 

praktyce” Accenture, „Leadership w praktyce Sollers”, Komunikacja i Leadership Berlin-Chemie; we współpracy z Axialent warsztaty Świadome Przywództwo, we współpracy z Great Place To Work® prowadzenie warsztatów strategicznych dla zarządów metodą Team Coaching – Urząd Lotnictwa Cywilnego, NovoNordisk, Real, Coca-Cola HBC, Wedel.Egzaminator ICF – przesłuchałam i oceniłam ponad 80 egzaminów na ACC w ICF.Szkolenia – autor i realizator programów szkoleniowych:

  • ▪  Wdrażanie projektu coachingowego i Coaching Zmiany w ramach Studiów Podyplomowych SGH
  • ▪  Wykorzystanie komunikacji do zarządzania umiejętnościami i motywacją – coaching i mentoring w

praktyce –program dla studiów podyplomowych SWPS

  • ▪  Podejmowanie Decyzji i poznawcze zniekształcenia decyzyjne oraz Sztuka Negocjacji na studiach

podyplomowych dla Administracji Publicznej w ramach SUS przy ISS na U.W.

  • ▪  Rozwój umiejętności menedżerskich: ZPC Mieszko SA, Coca-Cola HBC Polska, Vos Logistics, Wincanton

Trans European, Masterlink Express, ProLog (EastExpress), TelePizza; TP SA, Citi Bank,

  • ▪  Efektywny Coaching – Coca-Cola HBC Polska, ZPC Mieszko SA
  • ▪  Szkolenie mentorów – Generali T.U.S.A.
  • ▪  Szkolenie dla asesorów wewnętrznych – Danone, BZ WBK
  • ▪  Sztuka negocjacji: ZPC Mieszko SA, Poczta Polska, Masterlink Express, Herbapol, Polanglo, ITP,

Międzynarodowa Szkoła Menedżerów, SWPS, studia MBA na Politechnice Warszawskiej

  • ▪  Skutecznasprzedaż:Bosch(BSH),ITP,GeneralMotors–Opel,Polanglo,WincantonTransEuropean
  • ▪  Obsługa Klienta: ZPC Mieszko, ORFE SA, Wincanton Trans European, ProLog (EastExpress), Fundacja

Leonardo da Vinci, Masterlink Express

  • ▪  Techniki prezentacji: Tramwaje Warszawskie, Polanglo, Fundacja Leonardo da Vinci, Hamamatsu
  • ▪  Komunikacja interpersonalna, Asertywność – Citi Bank

Doradztwo – asesor w programach Assessment i Development Centre,
Kluczowi klienci: Nokia-Siemens Sp. z o.o., Tetley Polska Sp. z o.o., Danone Sp. z o. o, LU Polska SA, BZ WBK, Biuro Handlowe Polpharma Sp. z o.o., Agora S.A., Orbis S.A., Carlsberg, Gaspol, PZU, Microsoft, CDM Pekao, Bank Pekao S.A., Bank BPH S.A., Rockwool.Sesje feedbackowe po ocenie 360o – DM BZ WBK, Johnson&Johnson, L’Oreal,Członkowstwo:Stowarzyszenie coachów koaktywnych – członek zarządu, założyciel, www.koaktywni.pl
International Coach Federation – członek ICF International www.coachfederation.org i członek ICF Polska www.icf.org.pl


Magdalena Kamińska

Founder of Big Call, PCC ICF

Magdalena Kamińska jest ICF PCC coachem i liderem z ponad 20 letnią praktyką w zarządzaniu w obszarze kluczowych klientów, sprzedaży, odpowiedzialności za tworzenie i realizację strategii biznesowych w unikalnym środowisku nowoczesnych i samo-zarządzających się zespołów.

W latach 2003 – 2020 zarządzała grupami managerów, ekspertów, liderów w organizacjach o międzynarodowym zasięgu, oraz transformacji kulturowej i cyfrowej. Budowała efektywne struktury i strategie w dużych zespołach liczących również ponad 100 osób. Posiada nagrody, wyróżnienia przyznawane przez biznes, w uznaniu za skuteczność, efektywność pracy, oraz wysoką kulturę organizacyjną zarządzanych zespołów. Dzieli się swoimi doświadczeniami na łamach Personel Plus.

Od 2006 roku, połączyła pracę w międzynarodowej korporacji z coachingiem, a obecnie posiada jedną z najwyższych akredytacji w międzynarodowej organizacji zrzeszającej profesjonalnych coachów biznesu – PCC ICF (Professional Certified Coach ICF). Oznacza to, iż przeprowadziła ponad 500 godzin akredytowanego coachingu i team coachingu. Regularnie poddaje swoją pracę superwizji.

Podczas szkoleń pracuje metodami wiodących szkół biznesnesowego coachingu ICC, CoachWise™, których metody uznawane są za skuteczne narzędzia wspierające biznes ze względu na spójną i skuteczną metodologię i szeroki dobór narzędzi. Od 2001 jako wykształcony psycholog, prowadziła treningi oparte na dynamice małej grupy (trening oparty na procesie grupowym). Uczyła się prowadzenia treningów w Laboratorium Psychoedukacji już w 2002 roku.

W 2020 roku otworzyła Centrum Servant Leadership Poland – Big Call. rganizację uczącą przywództwa w duchu wartości i filozofii Servant LEadership