zespół

POZNAJ NAS

 

 

Joanna Baranowska

 

 

założyciel Coachinghouse

ICF PCC Coach, Mentor Coachingu, Superwizor, Trener CoachWise,  Coach grupowy.

 

 

 

 

Doświadczenie zawodowe – sektor farmaceutyczny (TEVA).  Praktykę coachingową rozpoczęłam  w 2006, pracowałam dla: PriceWaterhouseCoopers, Delloite,  Johnson&Johnson,  Sandoz , Bayer Polska,  Polkomtel, Orange,  BRE, BGŻ, ING, mbank, BZWBK,  Xerox Polska, RWE Stoen, Tesco, Deutsche Bank,  JTI Polska, WBK, PZU, Medicover, Strabag, EDF Polska, Orlen. Pracuję w języku polskim i angielskim.

 

 

 

Dłużej o moim doświadczeniu  coachingowym 

 

Coach – akredytowany w  International Coach Federation – na poziomie Proffessional Certified Coach od 2012 r. Od 2007  roku jestem  związana z profesjonalną akademią coachingu CoachWise S.A. Członek Rady Nadzorczej CoachWise S.A od 2010 roku.  Łącznie przeszłam około 200 dni szkoleń coachingowychi. Spędziłam około 2000 godzin pracy z klientem indywidualnym, głównie w biznesie. Jestem w trakcie przygotowania do certyfikacji na poziomie Master Certified Coach. Z wykształcenia filolog angielski (Uniwersytet Śląski, 1996) i PR-owiec (Akademia Ekonomiczna 2000). Zdobyłam certyfikaty kilku amerykańskich Instytucji Coachingowych – Future Achievement  International,  USA (Budapeszt 2004) – w dziedzinie Personal Leadership, Personal Life Coach; Coach Training Institute (CTI),  USA (Warszawa 2006), Coching Prowokatywny (F.Farelli – 2007), CoachWise, USA, Warszawa 2008, Coaching Relacji  ORSC  Fundamentals, USA (Warszawa, 2009), Conflict Coaching by Synergy (Kanada 2012), CoachWise Proficiency 2012 i 2015 r. Metodyka KepnerandFurier – 2016 r.  Mam przyjemność dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem na Podyplomowych Studiach Coachingu i Mentoringu, na Uniwersytecie  Łódzkim oraz  Polskim Uniwersytecie na Uchodźctwie w Londynie


 

 

 

renataRenata Wasylów

 

Doświadczony menedżer, zarządzający takimi markami jak Michelin, Nurofen, Vanish, Air Wick, Strepsils. Certyfikowany Trener Biznesu & Coach ACC ICF. Specjalista w zakresie rozwoju osobistego i przywódczego.

 

 

 

BIZNES I ZARZĄDZANIE

  • Przez 15 lat była menedżerem w Masterfoods, Michelin i Reckitt Benckiser.
  • Wspierała w procesach marketingowych i zarządzania markami firmy motoryzacyjne, farmaceutyczne i FMCG . Pełni także rolę doradcy strategicznego, między innymi, w sektorze publicznym.
  • Zarządza zaawansowanymi projektami z zakresu pozycjonowania produktów przedsiębiorstw, tworzenia koncepcji i realizacji wizerunkowych kampanii reklamowych.

COACHING

  • Przeprowadziła ponad 500 godzin aktywnego coachingu podczas sesji indywidualnych i grupowych. Specjalizuje się w tematyce przywództwa, komunikacji i zarządzania.
  • Prowadzi coaching grupowy zgodnie ze standardami ICF.
  • Unikalność jej procesu coachingowego polega na połączeniu pragmatycznego podejścia skupionego na rezultatach i zmianie postaw przy zachowaniu równowagi między życiem prywatnym a zawodowym.

PROWADZENIE SZKOLEŃ

  • Pierwsze szkolenie przeprowadziła 20 lat temu, z negocjacji.
  • Ma na swoim koncie ponad 1500 godzin szkoleniowych dla biznesu i sektora publicznego.
  • Stosuje coaching grupowy, czyli metodę zmiany zachowań, postaw a także osiągania wyznaczonych indywidualnych celów, w oparciu o indywidualną pracę każdego uczestnika grupy w procesie coachingu.

PUBLIKACJE

  • Autorka książki „Poradnik urzędnika” –książki na temat tworzenia i kształtowania szeroko pojętego wizerunku urzędnika i urzędów w Polsce.
  • Autorka podręcznika akademickiego „Marketing nowoczesny”
  • Autorka cyklu artykułów dotyczących budowania marki osobistej „Być jak Zorro”.
  • Pracuje w trzech językach: polskim, angielskim i rosyjskim.

 

 

 

 

romualdRomuald Kępa

 

Jest jednym z nielicznych na polskim rynku coachów łączących dwadzieścia lat doświadczenia w pracy dla dużych korporacji, w tym ponad 10 na stanowiskach poziomu Executive, z bogatą praktykę coachingową dla wyższej kadry kierowniczej.

 

 

 

 

 

Jako Executive Coach pracował z członkami zarządu banków, firm z sektora energetycznego, firm doradczych i IT. Wspierał dyrektorów sprzedaży, marketingu, rozwoju biznesu, controllingu i zarządzania ryzykiem w przedsiębiorstwach telekomunikacyjnych, IT, bankach oraz towarzystwach ubezpieczeniowych. Pomagał managerom o dużym potencjale rozwoju z firm farmaceutycznych, FMCG, doradczych i telekomunikacyjnych. Pracował dla: Deloitte, Raiffeisen Bank, BRE, Polkomtel, Generali, Bayer, Orlen, Unilever, Tauron, RWE, JTI, BAT, Tchibo i innych

Doświadczenie zawodowe

Od 2008 roku działa jako Executive Coach.

W latach 2000-2007 pracował w Pramerica TUnŻ – polskiej spółce amerykańskiej korporacji finansowej Prudential Financial – najpierw jako Dyrektor Operacyjny, potem jako Dyrektor Generalny i Prezes Zarządu.

Wcześniej, od 1990 roku, związany był z IBM Polska. Zaczynał jako szef dużych projektów by później kierować kluczowymi działami firmy, w tym działem sprzedaży i marketingu produktów oraz złożoną organizacją oferującą usługi doradcze, wdrożeniowe i serwisowe.

Lata 1984-1990 spędził w Kuwejcie jako doradca IT w organizacjach rządowych.

Jego bogate doświadczenia zawodowe i historia pracy z ludźmi z wielu środowisk i kultur – od Japończyków, Arabów przez Europejczyków po Amerykanów – pozwala mu na szerokie i niekonwencjonalne postrzeganie problemów, na jakie napotykają się współcześni managerowie.

Coaching

Do pracy coacha przygotowały go najlepsze akademie: The Coaches Training Institute oraz Akredytowane Centrum Edukacyjne CoachWise. Ma za sobą ponad 300 godzin szkoleń coachingowych.

W 2008 roku uzyskał certyfikat ACC International Coach Federation (ICF) – wśród pierwszych 20 coachów w Polsce.

W 2011 został CoachWise Certified Coach.

W 2012 roku zdobył certyfikat ICF PCC (Professional Certified Coach) – wśród pierwszych 15 coachów w Polsce. W 2015 roku odnowił ważność certyfikatu.

Przeprowadził ponad 1700 godzin indywidualnych sesji coachingowych z ponad 180 klientami.

Typowe obszary jego pracy to przywództwo, motywacja i inspiracja zespołów, style zarządzania, formułowanie wizji i misji organizacji, stawianie celów, działanie w zgodzie z własnym systemem wartości.

Angażuje się w pracę pro bono dla młodych przedsiębiorców.

Wykształcenie i szkolenia

Romuald Kępa jest absolwentem elitarnego wydziału Fizyki Technicznej i Matematyki Stosowanej Politechniki Warszawskiej, który ukończył z wyróżnieniem. Odbył też czteroletnie studia managerskie IBM, równoważne z programem MBA oraz unikatowy trening “Leadership at the Peak” w renomowanym Center for Creative Leadership.

Doskonale włada językiem angielskim. Prowadzi coaching również w tym języku.


 

 

 

zdjMarzena Anna Suchocka

 

 

Coach ACC ICF oraz ICC, Trener Biznesu, Mediator w Organizacji, Mentor.

 

 

 

 

 

 

 

Miarą wszelkich moich działań jest drugi człowiek.

Fascynuje mnie i niezmiennie zadziwia złożoność natury ludzkiej.

Doświadczenie zawodowe – sektor finansowy i ubezpieczeniowy
(P.P.T.F.P. Pioneer, Commercial Union, ING Group, Nationale-Nederlanden, Sygma Bank). Jako freelancer, praktykę trenerską rozpoczęłam w 2009 roku a praktykę coachingową w 2010 roku.

Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, członkiem International Coaching Community, mentorem w programie Youth Business Poland, TEDx Marszałkowska, partnerem w L&P Group, trenerem współpracującym między innymi z T.U.Ż Cardif Polska. Mam wykształcenie dziennikarskie (Wyższa Szkoła Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia w Warszawie), marketingowe (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie). Ponad to, ukończyłam studia podyplomowe w zakresie Psychologii Zachowań Rynkowych, Negocjacji i Mediacji (Uniwersytet Warszawski – Wydział Psychologii, Wydział Prawa), Coaching Profesjonalny (Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości
i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie).

Moje kwalifikacje coacha i trenera potwierdzają otrzymane certyfikaty:
CoachWise Coaching Mentoring Essentials Program – Mentor

Mistrzowska Szkoła Trenerów Biznesu MODERATOR – Business Trainer Certificate
The International Coach Federation (ICF) – Associate Certified Coach (ACC)
Academy of Executive Coaching (AOEC Londyn) – The Certificate of Executive Coaching
Coaching Center – CoachWise Essentials – Coach
The International Coaching Community – International Coaching Certification (ICC)
Studium Trenerów Biznesu – NLP Practitioner Certificate
Francuski Instytut Zarządzania – MBA cykl szkoleń „Zarządzanie dla Managerów”.

Specjalizuje się w coachingu biznesowym, life coachingu oraz coachingu relacji. Propaguję coaching holistyczny, w którym sposób zarządzania własnymi emocjami
i relacje z innymi ludźmi, wpływają na jakość życia i poszerzają świadomość możliwości i zasobów. W praktyce trenerskiej skupiam się na wspieraniu klientów w budowaniu unikatowego, spójnego wizerunku, samoświadomości i osobistego rozwoju, z radością uczestniczę w procesach transformacji zawodowych i życiowych prowadzących do trwałej zmiany.


aniaAnna Zielińska

 

Coach, trener komunikacji społecznej.

 

 

 

 

Ukończyła podyplomowe studia w zakresie pedagogiki. Przeszła szkolenia dla trenerów grupowych organizowanych przez Metrum w Katowicach rekomendowanego przez PTP. Przeszła szkolenia dla coachów Coachwise Essentials oraz Equipped program akredytowany przez ICF. Dodatkowo przeszła szkolenia dla coachów grupowych ORSC Fundamentals. Anna jest akredytowanym trenerem Insights Discovery.

Przez 17 lat zajmuje się sprzedażą i tworzeniem projektów marketingowych opartych na kreatywności i innowacyjności w obrębie rynku farmaceutycznego, kosmetycznego i bankowego. Praca nad różnymi projektami biznesowymi dała jej świadomość, że nawet najlepszy pomysł i największe środki finansowe nie dają pewności sukcesu i zrealizowania budżetu. Dlatego dodatkowo od 11 lat zajmuje się tworzeniem i prowadzeniem szkoleń warsztatowych oraz prowadzi coaching managerski. Tworzy strategie i spotkania motywacyjne pozwalające wdrażać ludzi do nowych projektów sprzedażowych. Pomaga menadżerom znaleźć metody pracy z pracownikami, aby ich wizje były inspiracją dla pracowników, którymi zarządzają.

W pracy trenera opiera się na metodologii pracy z procesem oraz wykorzystuje metody coachingu. W swojej pracy trenerskiej i doradczej czerpie ze swojego doświadczenia handlowego, marketingowego i menadżerskiego, które zdobyła podczas pracy w korporacjach farmaceutycznych oraz kosmetycznych.

Anna prowadziła wykłady oraz warsztaty dla dyrektorów, menadżerów, przedstawicieli medycznych, lekarzy, kierowników aptek, pielęgniarek oddziałowych, menadżerów oddziałów szpitalnych, członków zarządu banków spółdzielczych, handlowców banków oraz osób prowadzących prywatne firmy.

Jej pasją jest tworzenie innowacyjnych i złożonych projektów biznesowych w sprzedaży oraz zarażanie stworzoną wizją innych ludzi, którzy dany projekt realizują.

Anna pracowała dla takich firm jak: Star Life, Ultra Solar, BRE Bank, Coty, Procter&Gamble, Eli Lilly, Polfa Kutno, Teva Pharmaceuticals Polska, Bayer DC, Bayer Schering , Polfa Warszawa, Cegielnia Stopka, Lohmann & Rauscher, Pfizer, Shuya Heath Polska, Pacobank, Alpen Pharma AG i inne.

W ciągu 17 letniej pracy trenerskiej oraz na stanowisku Dyrektora Sprzedaży zrealizowała ponad 900 dni szkoleniowych dla menadżerów oraz przedstawicieli handlowych.

Hobby: wystrój wnętrz (w wolnych chwilach projektuje aranżację domów w stylu industrialnym)

W życiu, w biznesie i w pracy trenerskiej kieruje się mottem: Nonsensem jest twierdzić, że nie mamy wystarczająco dużo czasu na zdobycie pełnej wiedzy. Czas przeznaczony na naukę jest najlepszą znaną metodą oszczędzania czasu.

Norman Cousins



 

Elżbieta Opiła 

 

konsultant ds. rozwoju organizacji, mentor biznesu

 

 

 

 

 

Zarządzający rozwojem biznesu i organizacji w procesach dynamicznych zmian. W ciągu ponad 20 lat pełniła funkcje dyrektora zarządzającego, wiceprezesa, dyrektora marketingu i sprzedaży. Pracowała dla korporacji i firm różnej wielkości na wszystkich etapach zmian i restrukturyzacji.  Specjalizuje się w branży usług. Odpowiadała za wyniki firmy, przychody, udziały w rynku i projektowanie zmian kierunków biznesu i strategii zarządczej w organizacji. Realizowała projekty naprawcze i rozwoju biznesu w formule interim management dla firm sektora B2B.  Zaprojektowała i zrealizowała z sukcesem  partnerskie modele biznesowe dla projektów łączących biznes, sektor publiczny, naukę i kulturę dla administracji publicznej i globalnej marki technologicznej.  Wprowadziła na rynek HR innowacyjny produkt diagnozy i pomiaru kompetencji metodą gry  on-line (assessment on-line).  Zarządzała w kulturze projektowej, matrycowej i tradycyjnej.

Od ponad 5 lat prowadzi działalność konsultingową i mentoring biznesowy dla zarządów i kadry menedżerskiej wszystkich szczebli.  Pomaga zarządzającym w weryfikacji kierunków i celów biznesowych,  podejmowaniu jasnych i skutecznych decyzji, wypracowaniu modeli zarządzania organizacją,  projektowaniu i wdrażaniu zmian w zakresie: modeli biznesowych, produktów ( w tym innowacji),  marketingu, strategii rynkowej, customer service  i procesów organizacyjnych.

Pracowała m.in. dla marek i firm: AGORA S.A., PRESS , Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Europejski Fundusz Leasingowy, TU EUROPA,  MM Produkt, Interdoor, Pracownia Gier Szkoleniowych, Competence Game, PZU ŻYCIE, KSAP, Microsoft, NC+, LOT.

W procesie mentoringu pomaga menedżerom równolegle rozwijać i łączyć kompetencje biznesowe, zarządcze i społeczne. Dostarcza  praktycznej wiedzy i narzędzi, jednocześnie pracując z menedżerem nad dopasowaniem rozwiązań,   procesów biznesowych i metod zarządzania do konkretnej sytuacji i zespołu. Menedżerowie mogą praktycznie rozwijać umiejętności definiowania problemów i wyzwań, diagnozować bariery wzrostu, podejmować, wdrażać i szybko weryfikować decyzje, opracować nowe  praktyczne strategie działań i operacyjne procesy,  zaprojektować zmiany w zespole i uczyć się nowych nawyków zarządzania, komunikacji zarządczej i budowania zespołów.  Dzięki mentoringowi liderzy podnoszą jakość osobistych kompetencji biznesowych wykraczających poza ich wąskie specjalizacje zawodowe, rozszerzają dotychczasowy styl zarządzania ludźmi  oraz umiejętności angażowania ludzi w procesy zmian. W ten sposób praktycznie łączą eksperckość zawodową z kompetencją przewodzenia ludziom.

Absolwentka Szkoły Coachingu Mentoringu i Doradztwa TROP w Warszawie, Szkoły Coachingu metodą CoachWise™ na poziomie Equiped –  metodyki akredytowanej przez ICF. Zrealizowała ponad 850 godzin mentoringu biznesowego  i zarządczego oraz ponad 220 godzin coachingu biznesowego dla wyższej i średniej kadry zarządzającej różnych branż. Pracuje także on-line.  Współtwórca i asesor w projektach development center dla wyższej kadry menedżerskiej. Ukończyła socjologię na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu i podyplomowe studia  Psychologia Biznesu na Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.


 

Małgorzata Pękalska

 

Coach, konsultant, trener.

 

 

 

Specjalizuje się w coachingu managerskim i przywódczym, których cechą wspólną jest wzmocnienie klienta w osiągnięciu założonych celów w biznesie bądź na stanowisku zarządczym lub kierowniczym. Tematyka budowania efektywnych zespołów i doskonalenia organizacyjnego jest jej szczególnie bliska, bo poza rolą coacha w tych dziedzinach, prowadzi konsultacje organizacji jako całości, na poziomie strategicznym oraz w ramach mniejszych interwencji, na poziomie operacyjnym. 

Założycielka Progress Institute, skoncentrowanego na wspieraniu biznesu w zwiększaniu potencjału rynkowego i wartości spółek,poprzez rozwój wewnętrznych struktur pod kątem zarządzania ludźmi i procesami wewnętrznymi. W prowadzonych projektach łączy elementy twarde zarządzania z miękkimi, które stają się nośnikiem dla osiągania założeń biznesowych.

 

Doświadczenie przed eksperckie zdobywała prowadząc firmę w branży obrotu nieruchomościami. Pracowała także w branży ITgdzie m.in. wdrażała systemy do zarządzania relacjami z klientami, oraz w międzynarodowym obrocie surowcami energetycznymi. Gdzie z dużymi sukcesami prowadziła i zarządzała relacjami z klientami kluczowymi, pozyskując i prowadząc kontrakty za wiele milionów złotych oraz pełniąc rolę lidera zespołu handlowego.

 

Wybrani klienci coachingu lub konsultancji:
ArcellorMittal (produkcja metalu), coaching grupowy dla zespołu zakupowego
Roboty Przemysłowe (robotyka przemysłowa), coaching indywidualny dla dyrektora zarządzającego
Staublii (robotyka przemysłowa), konsultacja i prowadzenie rozwiązania konfliktu dla inżyniera robotyka

 

 

Ukończyła szkołycoachingu, rekomendowane przez ICI i ICF, w ilości godzin ponad 300, (m.in. :Ii II stopień szkoły Coachingu Lilianny Kupaj, program CoachWise Essentials), szkołę trenerów Metrum akredytowaną przez ICF i PTP, akredytowany w ICF, jest praktykiem NLP. Absolwentka Doradztwa Psychospołecznego oraz Politologii z Filozofią.